۱۴۰۰/۷/۱۵، ۱۵:۳۴:۳۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۵، ۱۵:۴۰:۱۸ عصر، توسط BamikMarket.)
(۱۳۹۳/۸/۲۰، ۲۳:۵۸:۴۹ عصر)kordan نوشته است: سلام خسته نباشید
ببخشید یه کدی قبلا تو فروم بود که دور زیر انجمن ها یک کادر رنگی اضافه میکرد و وقتی ماوس میرفتم روی اون کادر رنگش هم تغییر میکرد . اون کدش رو میشه بزارید ؟
داخل فایل global.css یک کلاس (example.) یا آی دی (example#) مجزا معرفی کنید و دستور زیر و داخلش اعمال کنید بعد به forumbit_subform برید و کلاس("class="example) یا آی دی ("id="example) معرفی کرده رو فراخوانی کنید
کد:
#example {
border-width: 2px;
border-style: solid;
padding: 8px;
border-color: #ef5060;
}کد:
#example:hover,
#example:focus {
border-color: #708090;
}

