(۱۴۰۰/۴/۲۲، ۱۱:۲۰:۰۶ صبح)BamikMarket نوشته است:5.6 آوردم فعلا مثل اینکه بهترین ورژن برای مای بی بی همین 5.6 هست.(۱۴۰۰/۴/۲۲، ۱۰:۴۹:۵۴ صبح)MISTER نوشته است: مثل اینکه مشکل از نسخه php هست
نسخه php رو به 5.6 تغییر دادم مشکل حل شد..
سوالم اینه که انجمن رو با نسخه 7.2 نصب کردم الان به 5.6 تغییر دادم .. مشکلی ایجاد نمیکنه؟
پیوست شد.
این پلاگین برای من هم مشکل داشت و خطا میداد!
ورژن php و به 7 بیارید درست میشه
چون من دارم افزونه های زیادی رو بدون مشکل همرو باهم نصب میکنم بهتره رو همون 5.6 بمونه چون بعضی پلاگین ها ممکنه با 7 مشکل داشته باشن
نصب مای بی بی - نصب قالب - ترجمه پلاگین - ترجمه قالب و پوسته - نصب انواع اسکریپت - پشتیبانی سایت شما -
نصب آپلودسنتر اختصاصی - شخصی سازی انجمن شما


