۱۳۹۹/۲/۲۲، ۰۳:۵۹:۱۱ صبح
(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۲۲:۰۷:۵۷ عصر)Pars نوشته است:مای بی بی 2 کی میاد؟(۱۳۹۹/۲/۲۱، ۰۱:۰۹:۱۷ صبح)reza.t.gh نوشته است: یادش بخیر چقدر اینجا یه زمان شلوغ و پر محتوا و مخاطب بود چقدر چشم گذاشتم روی ترجمه پلاگین و قالب و چقدر چیز یاد گرفتم اینجا...روزهای خوبی بود. تکنولوژی و نیازهای مردم عوض میشه. انجمنها هم عملاً از بین رفتند
زدن سایت واسم یه اتفاق جالب بود و بعد از حذف دامینم دیگه هیچ کس نتونست دامین رو بگیره چقدر اون موقع رقیب داشت دامین من با همه پسوندی میساختن سایت منو
ورودی جوملا
انجمن مای بی بی
با قالب سئو چقدر پلاگین نصب میکردیم...
یادش بخیر واقعا الان داشتم انجمن رو چک میکردم یه زمان ارزوی همه این بود که توی لیست برترین ارسال کننده ها باشن الان برترین ارسال کننده ها زیر ده تا هستن... بازم ممنون ازتون که اگه خیلی چیزامونو از دست دادیم خاطراتمون رو هنوز زنده نگه داشتین.
چاره ای برای رونق انجمن ها نداره؟


