۱۳۹۵/۳/۱، ۱۶:۲۹:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۵/۳/۱، ۱۶:۳۱:۰۹ عصر، توسط autopayamak.)
درود بر شما
با آپدیتی که در کدها انجام دادین مشکل حل شد. کد سایر شبکه ها درست بود. بنده ابتدا با لینکداین تست کردم که جواب نگرفتم.
از لطف شما بزرگوار سپاسگزارم.
یه تصحیح دیگه: "کلوپ" رو به " کلوب" نغییر دهید.cloob
شاد باشین و بهترین
با آپدیتی که در کدها انجام دادین مشکل حل شد. کد سایر شبکه ها درست بود. بنده ابتدا با لینکداین تست کردم که جواب نگرفتم.
از لطف شما بزرگوار سپاسگزارم.
یه تصحیح دیگه: "کلوپ" رو به " کلوب" نغییر دهید.cloob
شاد باشین و بهترین
شرکت گسترش ارتباطات و فناوری روماک | سامانه اتوپبامک
سامانه پیام کوتاه و صوتی ،ثبت دامنه | اعطای نمایندگی | سرویس ussd ،طراحی سایت


