۱۳۹۵/۳/۱، ۰۹:۲۵:۴۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۵/۳/۱، ۰۹:۲۹:۱۲ صبح، توسط autopayamak.)
این روش کار نمی کنه و هنگام اشتراک گذاری خطا میده.
پلاگین نشانه های اجتماعی خیلی بهتره و اوکی هست.
ضمنا تو کدهایی که نوشتین کلمه " لینکدون" رو تصحیح کنین. درستش " لینکداین" هست Linkedin
راجع به کپی رایت هم باید عرض کنم بنده مای بی بی و فارسی سارش رو از این انجمن دانلود نکردم.
پلاگین نشانه های اجتماعی خیلی بهتره و اوکی هست.
ضمنا تو کدهایی که نوشتین کلمه " لینکدون" رو تصحیح کنین. درستش " لینکداین" هست Linkedin
راجع به کپی رایت هم باید عرض کنم بنده مای بی بی و فارسی سارش رو از این انجمن دانلود نکردم.
شرکت گسترش ارتباطات و فناوری روماک | سامانه اتوپبامک
سامانه پیام کوتاه و صوتی ،ثبت دامنه | اعطای نمایندگی | سرویس ussd ،طراحی سایت


