۱۳۹۵/۱/۲۶، ۲۱:۰۵:۰۶ عصر
سلام و درود.
ببخشید یک سوال دارم.
مای بی بی باگ جدید داده؟
سایت مدیر همین سایت Hossein Xpr عزیز,داخل زون اچ ثبت شده بود.پایینه به زبان انگلیسی چیزی نوشته بود که ترمش بی احترامی بود.
مثلا شما .... از قفس در رفته اید.دوره شما گدشته.ادعا دارید اما امنیت نه و ............
این چطور این کارو کرده؟
باگ جدید اومده؟
اگه باگ اومده بگید تا حل کنید.آبروی تیم های امنیتی با این کار رفته.امیدوارم زود پتچ شه.
میگن پلاگین بوده.من تاحالا پلاگینی ندیدم که زود سایت بیاد یک عالمه پست بذاره و فحش بده و ........ اصلا پلاگین که کارش این نیست.بعدش دلیل اگه پلاگین بوده دلیل استفادش چیه؟شما که به عنوان مدیر امنیت هستین و دیگه الان فعالیت ندارید,چرا اینطوری شده؟وقتی هم که فهمیدین همه فهمیدن توی زون اچ ثبت شده,زود ایمیل دادین پاک کردند.چون deface ننوشته بود.اما با این حرف هایی که پایین زده بود ..........
http://up.iedb.ir/uploads/iranhack1.jpg
http://up.iedb.ir/uploads/iranhack2.jpg
لطفا اگه باگی هست بگید تا پتچ کنیم.اگه نمیتونیم,لاگ هارو بدین تا پتچ کنیم.
هرچه بگندد نمکش میزنیم.وای به ان روز که بگندد نمک
با اجازه مدیر ارشد و firestboy که دوستان خوب من هستند,,یعی میکنم اینجا فعالیت کنم و اگر کاری از دستم بر اومد در خدمت.اینجا بعد از هک شدن حسن آقا که میگن پلاگین بوده.اما دیگه همه اینجا با مای بی بی کار کردن.بعد از اون دیگه تیمشون بسته شد و اینجا هم خوابید و هیچ فعالیتی نکرده اند
چندتا باگ اومده از mybb ,دوستان اگر اجازه بدن من بچرخونم.
اگر سوالی بود.بپرسین در همیدر خدمتم.
ببخشید یک سوال دارم.
مای بی بی باگ جدید داده؟
سایت مدیر همین سایت Hossein Xpr عزیز,داخل زون اچ ثبت شده بود.پایینه به زبان انگلیسی چیزی نوشته بود که ترمش بی احترامی بود.
مثلا شما .... از قفس در رفته اید.دوره شما گدشته.ادعا دارید اما امنیت نه و ............
این چطور این کارو کرده؟
باگ جدید اومده؟
اگه باگ اومده بگید تا حل کنید.آبروی تیم های امنیتی با این کار رفته.امیدوارم زود پتچ شه.
میگن پلاگین بوده.من تاحالا پلاگینی ندیدم که زود سایت بیاد یک عالمه پست بذاره و فحش بده و ........ اصلا پلاگین که کارش این نیست.بعدش دلیل اگه پلاگین بوده دلیل استفادش چیه؟شما که به عنوان مدیر امنیت هستین و دیگه الان فعالیت ندارید,چرا اینطوری شده؟وقتی هم که فهمیدین همه فهمیدن توی زون اچ ثبت شده,زود ایمیل دادین پاک کردند.چون deface ننوشته بود.اما با این حرف هایی که پایین زده بود ..........
http://up.iedb.ir/uploads/iranhack1.jpg
http://up.iedb.ir/uploads/iranhack2.jpg
لطفا اگه باگی هست بگید تا پتچ کنیم.اگه نمیتونیم,لاگ هارو بدین تا پتچ کنیم.
هرچه بگندد نمکش میزنیم.وای به ان روز که بگندد نمک
با اجازه مدیر ارشد و firestboy که دوستان خوب من هستند,,یعی میکنم اینجا فعالیت کنم و اگر کاری از دستم بر اومد در خدمت.اینجا بعد از هک شدن حسن آقا که میگن پلاگین بوده.اما دیگه همه اینجا با مای بی بی کار کردن.بعد از اون دیگه تیمشون بسته شد و اینجا هم خوابید و هیچ فعالیتی نکرده اند
چندتا باگ اومده از mybb ,دوستان اگر اجازه بدن من بچرخونم.
اگر سوالی بود.بپرسین در همیدر خدمتم.
تیم و گروه امنیتی IeDb,پشتیبانی هاستینگ تمامی اعضا به صورت رایگان - آدرس تلگرام گروه @iedb.team
رسانه سانگ دانلود,مرجع دانلود آهنگ جدید ایرانی
سایت kkli.ir , کوتاه کننده لینک سایت ها,کوتاه کننده آدرس سایت ها
رسانه سانگ دانلود,مرجع دانلود آهنگ جدید ایرانی
سایت kkli.ir , کوتاه کننده لینک سایت ها,کوتاه کننده آدرس سایت ها


