۱۳۹۵/۱/۲۳، ۱۳:۰۱:۰۴ عصر
سلام.
نام کاربری پایگاه داده رو root نوشتید در حالی باید اولش ادرس سایتتون باشه. مثلاbuxi.ir_root یه همچین چیزی تو ذهنم هست.
نام کاربری پایگاه داده رو root نوشتید در حالی باید اولش ادرس سایتتون باشه. مثلاbuxi.ir_root یه همچین چیزی تو ذهنم هست.



![[تصویر: buxi_froum.gif]](http://s5.picofile.com/file/8153634726/buxi_froum.gif)