۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۱:۳۵:۳۴ صبح
آیا نمیشود تا ورژن بعدی موقتا مدیریت را به انگلیسی برگردانم.
آیا فایلی برای قسمت مدیریت وجود ندارد که موقتا آن را انگلیسی کند.
ممنون
آیا فایلی برای قسمت مدیریت وجود ندارد که موقتا آن را انگلیسی کند.
ممنون


