۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۰:۳۹:۵۸ صبح
نقلقول:درست طبق دستور شما
کدام آموزش؟
نقلقول:امروز پوشه آپلود را زیپ کردم و با فایل منیجر هاست به روت انجمن فرستادم، بعد اکسترکت کردم. و از طریق مرورگر اینستال را به آدرس سایت افزودم و همه مراحل را بدون اشکال طی کردم و هیچ اخطاری را هم دریافت نکردم.
شما باید آپگرید را به آخر انجمن خود اضافه میکردید نه گزینه ی اینستال را !
همچنین در این صفحه باید به درستی نسخه ی انجمن ساز خود را انتخاب کنید.
نقلقول:من در قسمت کنترل پنل همیشه ار پارسی ساز شما استفاده کردهام.
ظاهرا در قسمتی از کار بروزرسانی مشکلی پیش آمده است یا فایل ها را اشتباه دانلود کرده اید و یا ...
مراحل را چک کنید
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


