(۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۰:۲۸:۳۳ صبح)HOssE!N-B نوشته است:.(۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۰:۱۶:۳۸ صبح)sco1385 نوشته است: دوستان!
امروز از 1.8.3 به 1.8.6 آپدیت کردم. همه چی سریع و درست انجام شد اما متاسفانه در کنرل پنل مدیریت دچار اشکال شدم.
مثلا الان میخواهم فایل جنرال سی اس اس را ویرایش کنم اما در ادیتور ظاهر نمیشود.
در قسمت : ویرایش قالببندی _ حالت پیشرفته
لطفا فورا راهنمایی کنید.
روش آپدیت شما به چه صورت بوده است؟
تصویر پیوست شما از انجمن 1.6 میباشد در صورتی که شما در خصوص مای بی بی 1.8 دچار مشکل شده اید!
درست طبق دستور شما امروز پوشه آپلود را زیپ کردم و با فایل منیجر هاست به روت انجمن فرستادم، بعد اکسترکت کردم. و از طریق مرورگر اینستال را به آدرس سایت افزودم و همه مراحل را بدون اشکال طی کردم و هیچ اخطاری را هم دریافت نکردم.
من در قسمت کنترل پنل همیشه ار فارسی ساز شما استفاده کردهام.


