۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۰:۲۸:۳۳ صبح
(۱۳۹۴/۱۲/۲۱، ۰۰:۱۶:۳۸ صبح)sco1385 نوشته است: دوستان!
امروز از 1.8.3 به 1.8.6 آپدیت کردم. همه چی سریع و درست انجام شد اما متاسفانه در کنرل پنل مدیریت دچار اشکال شدم.
مثلا الان میخواهم فایل جنرال سی اس اس را ویرایش کنم اما در ادیتور ظاهر نمیشود.
در قسمت : ویرایش قالببندی _ حالت پیشرفته
لطفا فورا راهنمایی کنید.
روش آپدیت شما به چه صورت بوده است؟
تصویر پیوست شما از انجمن 1.6 میباشد در صورتی که شما در خصوص مای بی بی 1.8 دچار مشکل شده اید!
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


