هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تکرار نمایش دسکرپشن
#5
زمانی که در قسمت دیسکرپشن "متن معمولی" می‌نویسم این مشکل پیش نمی‌آید.

زمانی که "لینک" می‌گذارم این مشکل پیش می‌آید. خود کد لینک‌ها را بررسی کردم، علامتی کم و زیاد ندارد. حتی یک لینک ساده به یک سایت را هم می‌گذارم چنین می‌شود.


کد:
<tr>
<td class="{$bgcolor}" align="center" valign="top" width="1">
<img src="{$theme['imgdir']}/{$lightbulb['folder']}.gif" alt="{$lightbulb['altonoff']}" title="{$lightbulb['altonoff']}" class="ajax_mark_read" id="mark_read_{$forum['fid']}" />
</td>

<td class="{$bgcolor}" valign="top">
<strong><a href="{$forum_url}" title="{$forum['description']}">{$forum['name']}</a></strong>
{$forum_viewers_text}
<div class="smalltext">{$forum['description']}{$modlist}{$subforums}</div>
</td>

<td class="{$bgcolor}" valign="top" align="center" style="white-space: nowrap">{$threads}{$unapproved['unapproved_threads']}</td>
<td class="{$bgcolor}" valign="top" align="center" style="white-space: nowrap">{$posts}{$unapproved['unapproved_posts']}</td>
<td class="{$bgcolor}" valign="top" align="right" style="white-space: nowrap">{$lastpost}</td>
</tr>
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
تکرار نمایش دسکرپشن - توسط sco1385 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵، ۱۸:۳۷:۳۲ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط sco1385 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵، ۲۰:۵۰:۳۰ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵، ۲۱:۵۹:۱۱ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط محمد تی ام - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۲:۰۷:۰۹ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط sco1385 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۳:۱۵:۵۵ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط محمد تی ام - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۳:۲۹:۰۴ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط sco1385 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۳:۵۰:۵۲ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۴:۵۵:۳۷ عصر
RE: تکرار نمایش دسکرپشن - توسط sco1385 - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶، ۱۵:۲۲:۴۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان