۱۳۹۴/۸/۱۷، ۱۹:۲۷:۱۶ عصر
سلام
من فایلها را آپلود کردم و جایگین شدند وقتی ادرس انجمن رو میزنم خودش میره تو صفحه نصب مجدد مای بی بی که ازم دیتا بیس میخواد
چجوریاست؟
من بدون وارد کردن inestall وارد این صفحه میشم اصلا جایی برای انتخاب نسخه نیست !!!
میدونم یه جای کار من اشکال داره
یکم ابتدایی تر توضیح بدین
من فایلها را آپلود کردم و جایگین شدند وقتی ادرس انجمن رو میزنم خودش میره تو صفحه نصب مجدد مای بی بی که ازم دیتا بیس میخواد
چجوریاست؟
من بدون وارد کردن inestall وارد این صفحه میشم اصلا جایی برای انتخاب نسخه نیست !!!
میدونم یه جای کار من اشکال داره
یکم ابتدایی تر توضیح بدین


