۱۳۹۴/۸/۱۵، ۱۰:۲۳:۲۶ صبح
کار با psd و این چیزا رو بلد نیستم عکساشونو بذارید تا خودم آپلود کنم
ممنون میشم انجام بدید
ممنون میشم انجام بدید
|
کمک برای ساخت درجه های کاربری
|
|||
|
۱۳۹۴/۸/۱۵، ۱۰:۲۳:۲۶ صبح
کار با psd و این چیزا رو بلد نیستم عکساشونو بذارید تا خودم آپلود کنم
ممنون میشم انجام بدید
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کمک برای ساخت درجه های کاربری - توسط یاسر بلیدئی - ۱۳۹۴/۸/۱۴، ۲۱:۳۷:۲۷ عصر
RE: کمک برای ساخت درجه های کاربری - توسط AzNet - ۱۳۹۴/۸/۱۴، ۲۲:۳۲:۲۳ عصر
RE: کمک برای ساخت درجه های کاربری - توسط یاسر بلیدئی - ۱۳۹۴/۸/۱۵، ۱۰:۲۳:۲۶ صبح
|