۱۳۹۴/۸/۱۲، ۱۳:۱۰:۱۷ عصر
کسی نیست کمک کنه؟؟؟
یعنی بذارم انجمن رو 1.6 بمونه؟؟؟؟
حداقل بگید من اگه یه نسخه جدا نصب کنم، چجوری دیتا بیس مطالب و بارگذاری کنم
یعنی بذارم انجمن رو 1.6 بمونه؟؟؟؟
حداقل بگید من اگه یه نسخه جدا نصب کنم، چجوری دیتا بیس مطالب و بارگذاری کنم


