هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی
#9
نقل‌قول:
نسخه وی بی 4.2.2 هست . 
چهارشنبه ؟! [تصویر:  sad.gif]  اینکه خیلی دوره ، برا امروز می خواستم . امروز یکم وقت ندارید ؟!

سیستم مرج در حال حاضر از نسخه ی 4 و 3 وی بی پشتیبانی میکنه! 

نقل‌قول: vBulletin 3, 4


مهم بودن رو فراموش کن!

تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط S.brother - ۱۳۹۴/۸/۱، ۱۶:۱۵:۰۷ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۸/۲، ۰۹:۵۸:۲۲ صبح
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط motorola30 - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۰:۳۹:۲۲ صبح
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط S.brother - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۴:۰۸:۵۸ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۴:۴۲:۵۰ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط S.brother - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۵:۰۸:۲۱ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۵:۳۸:۰۹ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط S.brother - ۱۳۹۴/۸/۲، ۱۶:۵۱:۲۴ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۲، ۲۱:۳۴:۲۱ عصر
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط S.brother - ۱۳۹۴/۸/۲، ۲۲:۲۴:۲۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان