امتیاز موضوع:
- 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی
|
ارسالها: 1,739
موضوعها: 132
تاریخ عضویت: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
اعتبار:
169
۱۳۹۴/۸/۲، ۲۱:۳۴:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۴/۸/۲، ۲۱:۳۴:۵۵ عصر، توسط HOssE!N-B.)
نقلقول: نسخه وی بی 4.2.2 هست .
چهارشنبه ؟! اینکه خیلی دوره ، برا امروز می خواستم . امروز یکم وقت ندارید ؟!
سیستم مرج در حال حاضر از نسخه ی 4 و 3 وی بی پشتیبانی میکنه!
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …
سپاس شده توسط | |
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
RE: درخواست تبدیل ویبولتین به مای بی بی - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۲، ۲۱:۳۴:۲۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان