۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
سلام
نسخه جدیدش اومده. به روز رسانی نمیکنید؟
من هم مشکل پاسخ دادن رو دارم. فقط خود فرستنده تیکت میتونه به تیکت پاسخ بده. حتی مدیر کل هم نمیتونه و مینویسه دسترسی ندارید!!
نسخه جدیدش اومده. به روز رسانی نمیکنید؟
من هم مشکل پاسخ دادن رو دارم. فقط خود فرستنده تیکت میتونه به تیکت پاسخ بده. حتی مدیر کل هم نمیتونه و مینویسه دسترسی ندارید!!


