۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۰:۵۷:۴۳ صبح
(۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۰:۴۴:۰۱ صبح)motorola30 نوشته است: درود
دوست عزیز
دقیقا نمیدونم انجمن http://starbax.ir چند تا مدیر جهت پیگیری مشکلات داره ! !
هر کاربری که میبینم میاد مشکلاتشو میگه!
برای اینکه زودتر پاسخ بدیم بهتره یک کاربر به نماینده انجمن http://starbax.ir این مشکلات رو پیگیر باشه !!
لطفا از پارسی ساز این انجمن استفاده کنید ( درغیر اینصورت پشتیبانی نخواهید شد )
در ضمن هنوز تویه این انجمن نسخه 1.8.6 نیومده !
قوانین انجمن :
http://community.mybbiran.com/forum-2.html
2 تا مدیر ارشد
من خودم پیگیری میکنم
کپی رایت قرار گرفت طبق گفته مدیران ارشد!
نصب مای بی بی - نصب قالب - ترجمه پلاگین - ترجمه قالب و پوسته - نصب انواع اسکریپت - پشتیبانی سایت شما -
نصب آپلودسنتر اختصاصی - شخصی سازی انجمن شما


