۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۰:۴۴:۰۱ صبح
درود
دوست عزیز
دقیقا نمیدونم انجمن http://starbax.ir چند تا مدیر جهت پیگیری مشکلات داره ! !
هر کاربری که میبینم میاد مشکلاتشو میگه!
برای اینکه زودتر پاسخ بدیم بهتره یک کاربر به نماینده انجمن http://starbax.ir این مشکلات رو پیگیر باشه !!
لطفا از فارسی ساز این انجمن استفاده کنید ( درغیر اینصورت پشتیبانی نخواهید شد )
در ضمن هنوز تویه این انجمن نسخه 1.8.6 نیومده !
قوانین انجمن :
http://community.mybbiran.com/forum-2.html
دوست عزیز
دقیقا نمیدونم انجمن http://starbax.ir چند تا مدیر جهت پیگیری مشکلات داره ! !
هر کاربری که میبینم میاد مشکلاتشو میگه!
برای اینکه زودتر پاسخ بدیم بهتره یک کاربر به نماینده انجمن http://starbax.ir این مشکلات رو پیگیر باشه !!
لطفا از فارسی ساز این انجمن استفاده کنید ( درغیر اینصورت پشتیبانی نخواهید شد )
در ضمن هنوز تویه این انجمن نسخه 1.8.6 نیومده !
قوانین انجمن :
http://community.mybbiran.com/forum-2.html


