هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات
#3
(۱۳۹۴/۶/۲۴، ۲۲:۱۷:۳۵ عصر)myster نوشته است: سلام

من تو بخش کنترل پنل مدیرکل چنین مشکلی رودارم یعنی وقتی تو پنل کل یه پ.خ رو میخونم طبق عکس وارد صفحه اصلی انجمن میشه..نتنها در خوندن پ.خ بلکه در تمامی بخش ها البته تمامی بخش ها یعنی فقط تو کل بخش ابزار تعمیر و نگهداری فقط تو کل این بخش چنین مشکلی رو دارم.

مشکل عکس پیوست شد!

من هم قبلا این مشکلو داشتم و هرگز حل نشد!
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۴، ۲۲:۱۷:۳۵ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۴، ۲۲:۱۸:۴۶ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط محمد محمدی - ۱۳۹۴/۶/۲۵، ۰۰:۳۴:۱۹ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۵، ۰۰:۴۹:۲۷ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۰۹:۰۰:۲۲ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط motorola30 - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۰:۴۴:۰۱ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۰:۵۷:۴۳ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط *mahdi* - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۲:۵۶:۵۷ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۳:۱۴:۲۷ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط *mahdi* - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۳:۱۸:۱۴ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۶، ۱۶:۱۸:۳۵ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۸، ۰۹:۳۴:۰۸ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۶/۲۸، ۱۴:۲۰:۵۳ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۸، ۱۵:۴۰:۳۰ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۶/۲۸، ۱۸:۰۹:۴۶ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۶/۲۹، ۱۲:۳۷:۳۵ عصر
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط MISTER - ۱۳۹۴/۷/۳، ۰۸:۳۰:۵۶ صبح
RE: مشکل با پنل کل در بخش تنطیمات - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۳، ۱۳:۰۸:۱۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان