۱۳۹۴/۴/۱۴، ۰۱:۰۲:۵۳ صبح
(۱۳۹۴/۴/۱۳، ۰۰:۰۵:۲۹ صبح)HOssE!N-B نوشته است: آیا گوگل سئو نصب کردین؟
از چه ادیتوری استفاده میکنین؟
پیشنهاد میکنم از این ادیتور استفاده کنید .
http://community.mybbiran.com/thread-13122.html
http://community.mybbiran.com/thread-16774.html
دوست عزیز ادیتور اولی برای 1.6 هسش...
ادیتور دومی هم ویرایشگر هسش که قبلا نصب کرده بودم اما مشکلی رو حل نکرد..
www.parsianpatogh.ir/forum
انــــجــمن پـــــارســـــــیان پــــــــاتــــــــوق
پاتوق نشاط و سرگرمی هر ایرانی
عضویت رایگان
کـــــــــــــــارت شـــــــارژ رایــــــــــــگان
انــــجــمن پـــــارســـــــیان پــــــــاتــــــــوق
پاتوق نشاط و سرگرمی هر ایرانی
عضویت رایگان
کـــــــــــــــارت شـــــــارژ رایــــــــــــگان


