۱۳۹۴/۴/۱۳، ۱۹:۳۷:۰۹ عصر
سی کی ادیتور چندمدلشو امتحان کردم..ادیتور پیش فرضم امتحان کردم ولی نشد..
نسخه انجمن 1.8 هسش..
راسش بک آپ گرفتن بلد نیسم..خیلی تلاش کردم ظبق آموزش یادبگیرمااا اما خب نتونستم..
نسخه انجمن 1.8 هسش..
راسش بک آپ گرفتن بلد نیسم..خیلی تلاش کردم ظبق آموزش یادبگیرمااا اما خب نتونستم..
www.parsianpatogh.ir/forum
انــــجــمن پـــــارســـــــیان پــــــــاتــــــــوق
پاتوق نشاط و سرگرمی هر ایرانی
عضویت رایگان
کـــــــــــــــارت شـــــــارژ رایــــــــــــگان
انــــجــمن پـــــارســـــــیان پــــــــاتــــــــوق
پاتوق نشاط و سرگرمی هر ایرانی
عضویت رایگان
کـــــــــــــــارت شـــــــارژ رایــــــــــــگان


