۱۳۹۴/۴/۱۳، ۱۹:۳۱:۱۳ عصر
نقلقول:راه حل اولو انجام دادم ولی انجمن بالا نمیاد..ارور 41 رو میده..
انگار داخل این دوتا فایل config.php وsettings.php هیچ کدی موجود نیس..
حالا چیکار کنم..این کدای داخل اینارو از کجا بیارم؟؟
درود
لطفاً سوالات خود را پ.خ نکنید !
قبل از انجام هر کاری بک آپ بگیرید !
اروری که مشاهده میکنید میگه مای بی بی نصب نشده !
مانطور که بالاتر گفتم از SCEditor استفاده کنید با پلاگین SCEditor رو حذف کنید و از ادیتور پیشفرض 1.8 استفاده کنید و مشکل رو بررسی کنید !
نسخه ی انجمن شما؟
بک آپ را ریستور کنید یا همونطور ک firstboy000 گفتن دسترسی براشون بفرستین تا چک کنن ...
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


