هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور
#15
سلام دوستان لطفا تو رو خدا کمک کنید من دیگه نمی دونم باید چیکار کنم
اصلا ادیتوری برای من هیچ جا نشون داده نمیشه . قالب the cure که مال 1.6 هستش رو روی 1.8.4 نصب کردم

justmultiplayer.ir

[تصویر:  75529616647771407721.jpg]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۱۳:۵۴:۵۲ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط m.zareii - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۰:۴۹:۰۴ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۱:۰۹:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۰، ۱۶:۰۶:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۱، ۱۳:۱۷:۴۶ عصر
RE: خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور - توسط metidk - ۱۳۹۴/۲/۲۱، ۱۰:۱۴:۳۳ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در رفتن انجمن به حالت کِش Develepor 2 1,581 ۱۳۹۵/۸/۲۲، ۱۵:۲۹:۴۴ عصر
آخرین ارسال: Develepor

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان