هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور
#14
دوستان من به تازگی متوجه شدم که تو مای بی بی 1.8 به طور پیش فرض این گزینه فعاله و کاربران جدید ادیتور رو به صورت کد میبینن.
با این کوئری که شما دادین کاربرانی که ثبت نام کردن مشکلشون حل میشه ولی باز اگه یه کاربر جدید ثبت نام کرد این تیک براش فعاله.

تو پنل تنظیمی برای این نیست؟؟


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۱۳:۵۴:۵۲ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط m.zareii - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۰:۴۹:۰۴ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۱:۰۹:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۰، ۱۶:۰۶:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۱، ۱۳:۱۷:۴۶ عصر
RE: خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور - توسط hamed1990 - ۱۳۹۴/۲/۱۸، ۲۰:۴۰:۵۱ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در رفتن انجمن به حالت کِش Develepor 2 1,581 ۱۳۹۵/۸/۲۲، ۱۵:۲۹:۴۴ عصر
آخرین ارسال: Develepor

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان