۱۳۹۴/۲/۱۸، ۲۰:۴۰:۵۱ عصر
دوستان من به تازگی متوجه شدم که تو مای بی بی 1.8 به طور پیش فرض این گزینه فعاله و کاربران جدید ادیتور رو به صورت کد میبینن.
با این کوئری که شما دادین کاربرانی که ثبت نام کردن مشکلشون حل میشه ولی باز اگه یه کاربر جدید ثبت نام کرد این تیک براش فعاله.
تو پنل تنظیمی برای این نیست؟؟
با این کوئری که شما دادین کاربرانی که ثبت نام کردن مشکلشون حل میشه ولی باز اگه یه کاربر جدید ثبت نام کرد این تیک براش فعاله.
تو پنل تنظیمی برای این نیست؟؟


