هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور
#13
(۱۳۹۴/۲/۳، ۱۸:۳۴:۴۷ عصر)azad212010 نوشته است:
(۱۳۹۴/۲/۳، ۱۸:۰۲:۲۲ عصر)میدوری نوشته است: با درود
اگر اشتباه نکنم شاتی که دادید مربوط به پارسی ساز اینجا نیست پارسی ساز اینجا بصورت زیر است:


=============

=============
و بطور پیشفرض گزینه ی مورد نظر شما انتخاب نشده است . به پشتیبانی مربوط به این پارسی ساز گزارش دهید تا درست شود . 

دوست عزیز اینم ادرس انجمن csgroup.ir

اگر از قسمت کنترل پنل کاربر و تنظیمات به این قسمت مراجعه کنی..



[تصویر:  2.png]
زمانی که از قسمت کنترل پنل مدیر‌کل و قسمت کاربران و گروه ها به این قسمت مراجعه کنی.....
پس لطفا کمک کنید تا مشکل حل شود . ممنون
[تصویر:  1.png]

پوزش از شما دوست خوبم حق با شماست و اشتباه از سوی من بود در اسکریپتی که من نصب کردم این گزینه بصورت پیشفرض انتخاب نشده است . به هر حال  کوئری زیر را آزمایش کنید . امید که درست شود .(بک آپ فراموش نشود) Heart
کد php:
UPDATE `mybb_usersSET `sourceeditor` =  0 
پاسخ
 سپاس شده توسطazad212010 (۱۳۹۴/۲/۴، ۰۱:۰۹:۳۰ صبح) ، Deshneh (۱۳۹۴/۲/۲۱، ۱۹:۰۹:۱۷ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۱۳:۵۴:۵۲ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط m.zareii - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۰:۴۹:۰۴ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۱:۰۹:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۰، ۱۶:۰۶:۴۷ عصر
RE: تغییر کردن حالت پیش فرض نوشتن پست - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۲۱، ۱۳:۱۷:۴۶ عصر
RE: خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور - توسط میدوری - ۱۳۹۴/۲/۳، ۲۰:۳۶:۰۶ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در رفتن انجمن به حالت کِش Develepor 2 1,581 ۱۳۹۵/۸/۲۲، ۱۵:۲۹:۴۴ عصر
آخرین ارسال: Develepor

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان