۱۳۹۴/۲/۳، ۲۰:۳۶:۰۶ عصر
(۱۳۹۴/۲/۳، ۱۸:۳۴:۴۷ عصر)azad212010 نوشته است:(۱۳۹۴/۲/۳، ۱۸:۰۲:۲۲ عصر)میدوری نوشته است: با درود
اگر اشتباه نکنم شاتی که دادید مربوط به پارسی ساز اینجا نیست پارسی ساز اینجا بصورت زیر است:
=============و بطور پیشفرض گزینه ی مورد نظر شما انتخاب نشده است . به پشتیبانی مربوط به این پارسی ساز گزارش دهید تا درست شود .
=============
دوست عزیز اینم ادرس انجمن csgroup.ir
اگر از قسمت کنترل پنل کاربر و تنظیمات به این قسمت مراجعه کنی..
زمانی که از قسمت کنترل پنل مدیرکل و قسمت کاربران و گروه ها به این قسمت مراجعه کنی.....پس لطفا کمک کنید تا مشکل حل شود . ممنون
پوزش از شما دوست خوبم حق با شماست و اشتباه از سوی من بود در اسکریپتی که من نصب کردم این گزینه بصورت پیشفرض انتخاب نشده است . به هر حال کوئری زیر را آزمایش کنید . امید که درست شود .(بک آپ فراموش نشود)
کد php:
UPDATE `mybb_users` SET `sourceeditor` = 0



![[تصویر: 2.png]](http://s4.picofile.com/file/8184378268/2.png)
![[تصویر: 1.png]](http://s4.picofile.com/file/8184378242/1.png)
![[تصویر: BirangS.png]](http://dl.midorinco.ir/picts/02/BirangS.png)