۱۳۹۴/۱/۱۹، ۲۰:۴۹:۰۴ عصر
من تازه کارم
پلاگین خاصی نصب نکردم که مرتبط با ادیتور باشه
از نسخه ی 1.8.4 استفاده میکنم
پلاگین خاصی نصب نکردم که مرتبط با ادیتور باشه
از نسخه ی 1.8.4 استفاده میکنم
|
خارج کردن ادیتور از حالت منبع - تغییر حالت پیش فرض ادیتور
|
|
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
| مشکل در رفتن انجمن به حالت کِش | Develepor | 2 | 1,581 |
۱۳۹۵/۸/۲۲، ۱۵:۲۹:۴۴ عصر آخرین ارسال: Develepor |
|