۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
سلام. من نصب کردم تیکت فرستاده میشه و خود شخص ارسال کننده میتونه جواب بده ولی نه مدیر کل و نه مدیران ارشد نمیتونند پاسخ بدهند. مینویسه شما مجاز به دسترسی این صفحه نیستید.
با اینکه من از لیستی که گروه ها رو نشون میداد مدیران کل و ارشد رو انتخاب کرده بودم.
چکار کنم؟
با اینکه من از لیستی که گروه ها رو نشون میداد مدیران کل و ارشد رو انتخاب کرده بودم.
چکار کنم؟



![[تصویر: buxi_froum.gif]](http://s5.picofile.com/file/8153634726/buxi_froum.gif)