هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
#26
نسخه‌ی PHP من 5.4.36 هست
از آخرین نسخه هم استفاده کردم
او دو تا تنظیم که عکسش رو بالا پیوست کرده بودم، هر دو یه عملکرد دارند. ولی یکی به صورت عددی باید گروههای پاسخ دهنده رو انتخاب کنم توی اون یکی باید از لیست انتخاب کنم
تو هر کدومشون که تغییر میدم تو دیگری هم تغییر میکنه
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۷:۵۴:۱۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۶:۳۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۲۲:۲۷:۰۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط iranshahrsaz - ۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۱:۴۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۳۴:۱۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۰۱:۴۵:۱۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۵:۲۹:۱۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۹:۰۲:۵۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۲:۱۰:۴۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۹:۲۴:۴۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۲۱:۱۸:۳۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۱:۴۰:۰۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۲۲:۵۰:۴۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴، ۱۲:۳۸:۵۶ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷، ۲۰:۴۹:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۱، ۲۱:۴۴:۰۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۰:۴۲:۲۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۱:۰۵:۵۴ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۲:۰۸:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۵:۵۲:۵۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۹:۲۷:۰۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۴، ۱۰:۲۰:۱۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۲:۱۰:۱۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۱۹:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۴۰:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۵:۰۶:۲۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۱۵:۴۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۲۵:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۱۸، ۱۱:۵۰:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان