۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
انجام شد
تو قسمت تنظیمات انجمن در بخش تنظیمات پلاگین، 2 تا لینک برای تنظیم اومده
اینجوری درسته؟
تو قسمت تنظیمات انجمن در بخش تنظیمات پلاگین، 2 تا لینک برای تنظیم اومده
اینجوری درسته؟
|
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
|
|
|