هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
#22
مشکل اول حل شد. این پیغام رو میداد
Jones Core classes are missing. Please load them from GitHub and follow the instructions in the ReadMe. Afterwards you can reload this page.
که رفتم تو سایت GitHub و طبق دستورالعملش یه فایلی رو دانلود و در پوشه core پلاگین تیکت اکسترکت کردم و بعد پلاگین بدون پیغام خطا با موفقیت نصب شد .
الان مشکلی که هست اینه که کاربر وقتی میخواد تیکت بزنه بعد از فشار دادن دکمه ایجاد تیکت، صفحه سفید براش میاد

ممنون میشم اگه اینو بگین رفعش چجوریه...
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۷:۵۴:۱۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۶:۳۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۲۲:۲۷:۰۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط iranshahrsaz - ۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۱:۴۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۳۴:۱۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۰۱:۴۵:۱۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۵:۲۹:۱۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۹:۰۲:۵۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۲:۱۰:۴۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۹:۲۴:۴۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۲۱:۱۸:۳۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۱:۴۰:۰۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۲۲:۵۰:۴۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴، ۱۲:۳۸:۵۶ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷، ۲۰:۴۹:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۱، ۲۱:۴۴:۰۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۰:۴۲:۲۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۱:۰۵:۵۴ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۲:۰۸:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۵:۵۲:۵۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۹:۲۷:۰۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۴، ۱۰:۲۰:۱۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۲:۱۰:۱۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۱۹:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۴۰:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۵:۰۶:۲۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۱۵:۴۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۲۵:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۱۸، ۱۱:۵۰:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان