هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
#18
(۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر)firstboy000 نوشته است: نسخه جدیدش هم به زودی قرار میدم.گویا با سیستم هشدار من هماهنگی هایی انجام شده.

سلام
با تشکر از شما
منتظر انتشار نسخه جدید این پلاگین هستیم
کد تخفیف نت افراز (12 درصد تخفیف خرید هاست نت افراز) : UC060UXT
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۷:۵۴:۱۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۶:۳۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۲۲:۲۷:۰۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط iranshahrsaz - ۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۱:۴۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۳۴:۱۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۰۱:۴۵:۱۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۵:۲۹:۱۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۹:۰۲:۵۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۲:۱۰:۴۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۹:۲۴:۴۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۲۱:۱۸:۳۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۱:۴۰:۰۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۲۲:۵۰:۴۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴، ۱۲:۳۸:۵۶ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷، ۲۰:۴۹:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۱، ۲۱:۴۴:۰۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۰:۴۲:۲۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۱:۰۵:۵۴ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۲:۰۸:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۵:۵۲:۵۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۹:۲۷:۰۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۴، ۱۰:۲۰:۱۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۲:۱۰:۱۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۱۹:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۴۰:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۵:۰۶:۲۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۱۵:۴۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۲۵:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۱۸، ۱۱:۵۰:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان