۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
سلام
متآسفانه تیکتی که کاربران میدن رو نمیشه دید...
تو همون بخش تیکت نمیاد...
دسترسی رو گروه 4 دادم که گروه مدیر کل هستش
متآسفانه تیکتی که کاربران میدن رو نمیشه دید...
تو همون بخش تیکت نمیاد...
دسترسی رو گروه 4 دادم که گروه مدیر کل هستش


