هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کمک برای خلاص شدن از دست رباتها
#8
(۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۴۴:۰۷ عصر)800 نوشته است: ممنون از پاسختون محمد عزیز

ولی مشکل فعلی من اینه که میخوام جلوی این رباتهایی که ثبت نام کردن بگیرم تا چیزی ارسال نکنن.

منظورم اینه که حالا که ثبت کردن دیگه لااقل سایتو بهم نریزن و چیزی ارسال نکنن.

من الان دو روزه دارم پستای این روباتارو حذف میکنم خسته شدم این بار چندم هستش که گرفتار این مشکل شدیم خیلی ازار دهندس.

لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم اینا نتونن فعالیت کنن؟

(۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۰۴:۱۸ عصر)800 نوشته است: درود بر شما
یعنی بدون ادرس سایت کسی نباید کارش راه بیوفته؟

با درود
آدرس را بیشتر برای این باید بگذارید تا منِ نوعی بتوانم سایت شما و ایرادهای احتمالی کار شما را ببینم (به غیر از قانون و اینجور چیزها) و در صورت امکان راهنمایی بهتری بکنم . و اما چاره ی کار شما می تواند نصب پلاگین شماره ی امنیتی باشد (درتالارمیدوری هم موجود است) که علاوه بر ضمانت درنام نویسی , به هنگام پست دادن هم , از کاربران شماره ی امنیتی می خواهد و ربات نمیتواند این کار را بکند. Heart
پاسخ
 سپاس شده توسطmotorola30 (۱۳۹۳/۱۱/۱۹، ۰۹:۰۷:۰۲ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط 800 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۱۸:۱۴ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط محمد محمدی - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۲۳:۳۴ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط 800 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۴۴:۰۷ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۴۹:۲۵ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط 800 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۰۴:۱۸ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۰۷:۴۵ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط 800 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۲۷:۲۹ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۲۰:۳۲:۱۰ عصر
RE: کمک برای خلاص شدن از دست رباتها - توسط hasan2014 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۲۳:۵۷:۵۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان