۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۰۷:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۹:۰۸:۳۵ عصر، توسط motorola30.)
دوست عزیز ما کمک کنیم انگار قوانین رو زیر پا گذاشتیم
چرا این بار بنده راهنمایی میکنم ولی دفعه بعد مدیریت بهتون گیر میدن
اگه 1000 تا یا بیشتر رباط ثبت نام کردن یک یکی کاربرها رو محروم کنید یا حذف کنید
چرا این بار بنده راهنمایی میکنم ولی دفعه بعد مدیریت بهتون گیر میدن
اگه 1000 تا یا بیشتر رباط ثبت نام کردن یک یکی کاربرها رو محروم کنید یا حذف کنید
راه دیگه ای نیست !


