۱۳۹۳/۱۱/۱۸، ۱۸:۴۴:۰۷ عصر
ممنون از پاسختون محمد عزیز
ولی مشکل فعلی من اینه که میخوام جلوی این رباتهایی که ثبت نام کردن بگیرم تا چیزی ارسال نکنن.
منظورم اینه که حالا که ثبت کردن دیگه لااقل سایتو بهم نریزن و چیزی ارسال نکنن.
من الان دو روزه دارم پستای این روباتارو حذف میکنم خسته شدم این بار چندم هستش که گرفتار این مشکل شدیم خیلی ازار دهندس.
لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم اینا نتونن فعالیت کنن؟
ولی مشکل فعلی من اینه که میخوام جلوی این رباتهایی که ثبت نام کردن بگیرم تا چیزی ارسال نکنن.
منظورم اینه که حالا که ثبت کردن دیگه لااقل سایتو بهم نریزن و چیزی ارسال نکنن.
من الان دو روزه دارم پستای این روباتارو حذف میکنم خسته شدم این بار چندم هستش که گرفتار این مشکل شدیم خیلی ازار دهندس.
لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم اینا نتونن فعالیت کنن؟


