۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۱۷:۴۱:۳۹ عصر
چطوريه كه كسي پشتيباني نميكنه !
رو هوا و زمين قرار گرفتم !
كسي نيست كمك كنه ؟
رو هوا و زمين قرار گرفتم !
كسي نيست كمك كنه ؟
|
مشكل در ارتقا به 1.8
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲، ۰۵:۲۰:۵۴ صبح
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶، ۱۳:۵۶:۳۱ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۱۷:۴۱:۳۹ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Deshneh - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۱۸:۱۶:۱۶ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Shahin X2 - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴، ۰۱:۰۵:۱۸ صبح
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۱۵:۴۰:۰۳ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Deshneh - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۱۹:۲۸:۰۰ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۲۰:۱۰:۰۸ عصر
|