۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۰۷:۱۰:۳۳ صبح
پیرو سوال بالا " جظوری میشه تنظیم کرد در هر یک ساعت مثلا 80 ایمیل ارسال بشه نه بیشتر ؟"
|
عملکرد بسیار دیر پیام انبوه
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط e_boy - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱، ۲۰:۳۵:۵۲ عصر
RE: عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط Ehssan_it - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۰۷:۱۰:۳۳ صبح
RE: عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط e_boy - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۵:۳۰:۰۲ عصر
RE: عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۵:۴۲:۵۶ عصر
RE: عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط azita30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۵:۵۱:۰۵ عصر
RE: عملکرد بسیار دیر پیام انبوه - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۶:۲۸:۰۰ عصر
|