۱۳۹۳/۱۰/۲، ۲۳:۵۱:۰۸ عصر
سلام
بنده جدیدا فروم رو روی هاست ریختم... وقتی به صفحه لاگین میروم و وارد می شوم...
تا اینجاش درسته
ولی وقتی به بخش های کنترل پنل میخوام برم دوباره! صفحه لاگین میاد و میگه نام کاربری و ... وارد کن.
وارد می کنم ولی وارد نمیشه جالبه خطا هم نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
مشکلش چیه؟؟؟
بد آپلود و تنظیم نکرده ام؟؟؟
بنده جدیدا فروم رو روی هاست ریختم... وقتی به صفحه لاگین میروم و وارد می شوم...
تا اینجاش درسته
ولی وقتی به بخش های کنترل پنل میخوام برم دوباره! صفحه لاگین میاد و میگه نام کاربری و ... وارد کن.
وارد می کنم ولی وارد نمیشه جالبه خطا هم نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
مشکلش چیه؟؟؟
بد آپلود و تنظیم نکرده ام؟؟؟


