۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
تشکر از شما
خوبه فقط اگر هشدار داشت خیلی بهتر بود که نداره متاسفانه و کاربردش کم میشه
حداقل اگر ایمیل ارسال میکرد که تیکت جواب داده شده باز نتیجه بهتری داشت.
خوبه فقط اگر هشدار داشت خیلی بهتر بود که نداره متاسفانه و کاربردش کم میشه
حداقل اگر ایمیل ارسال میکرد که تیکت جواب داده شده باز نتیجه بهتری داشت.



![[تصویر: baner-iranshahrsaz.com.gif]](http://www.iranmemar.com/images/styles/OrangeTheme/baner-iranshahrsaz.com.gif)