هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
#3
(۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر)motorola30 نوشته است: درود

عالیست

فقط یه مشکل

وقتی تیکت میفرستن یا پاسخ میدم هیچ پیغامی نشون نمیده که به تیکت جواب داده شده 

میشه کاری کرد حالت اخطار یا پیام بیاد که یک تیکت نخوانده دارید 

؟؟؟؟؟


درود به صورت پیشفرض روش چنین چیزی موجود نیست.اما میشه با تغییراتی توی کد و دیتابیسش که ایجاد میکنه چنین چیزی رو بهش اضافه کرد.
معمولا هم چنین سیستم های تیکتی وابسته و مخصوص اعضا نیاز به هشدار ندارن،چون پنل فرد جداس و میتونه سریع به اون قسمت که میخواد برسه.
اما سیستم های تیکتی هاستینگی که برای مهمان ها هم در نظر گرفته شده نیاز به هشدار ایمیلی داره.
نصب و آپدیت انجمن مای بی بی | پلاگین و پوسته | تغییرات داخلی انجمن
نصب و بروزرسانی وردپرس طراحی پوسته های وردپرسی سبک با سئوی بالا
شخصی سازی پوسته های مای بی بی و وردپرس
طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و خاص با برترین زبان های برنامه نویسی دنیا
جهت سفارش در تلگرام: firstboy000@
پاسخ
 سپاس شده توسطmotorola30 (۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۲۰:۱۴ عصر) ، میدوری (۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۵:۳۰ عصر) ، Amin Yaghubi (۱۳۹۳/۸/۷، ۰۹:۲۸:۲۱ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۷:۵۴:۱۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۶:۳۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۲۲:۲۷:۰۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط iranshahrsaz - ۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۱:۴۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۳۴:۱۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۰۱:۴۵:۱۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۵:۲۹:۱۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۹:۰۲:۵۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۲:۱۰:۴۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۹:۲۴:۴۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۲۱:۱۸:۳۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۱:۴۰:۰۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۲۲:۵۰:۴۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴، ۱۲:۳۸:۵۶ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷، ۲۰:۴۹:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۱، ۲۱:۴۴:۰۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۰:۴۲:۲۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۱:۰۵:۵۴ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۲:۰۸:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۵:۵۲:۵۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۹:۲۷:۰۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۴، ۱۰:۲۰:۱۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۲:۱۰:۱۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۱۹:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۴۰:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۵:۰۶:۲۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۱۵:۴۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۲۵:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۱۸، ۱۱:۵۰:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان