هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای ۱.۸] سیستم تیکت - TicketSystem
#2
درود

عالیست

فقط یه مشکل

وقتی تیکت میفرستن یا پاسخ میدم هیچ پیغامی نشون نمیده که به تیکت جواب داده شده 

میشه کاری کرد حالت اخطار یا پیام بیاد که یک تیکت نخوانده دارید 

؟؟؟؟؟
پاسخ
 سپاس شده توسطfirstboy000 (۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۲:۲۲ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۷:۵۴:۱۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۶:۳۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۴، ۲۲:۲۷:۰۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط iranshahrsaz - ۱۳۹۳/۸/۵، ۰۱:۲۹:۴۳ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط میدوری - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۱۱:۴۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۵، ۱۴:۳۴:۱۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۰۱:۴۵:۱۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۵:۲۹:۱۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲، ۱۹:۰۲:۵۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط motorola30 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۲:۱۰:۴۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۱۹:۲۴:۴۰ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳، ۲۱:۱۸:۳۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۱:۴۰:۰۲ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳، ۲۲:۱۶:۰۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ballance - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۲۲:۵۰:۴۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط mosafershop - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴، ۱۲:۳۸:۵۶ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶، ۱۵:۳۶:۴۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷، ۲۰:۴۹:۱۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۱، ۲۱:۴۴:۰۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۰:۴۲:۲۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۰۱:۰۵:۵۴ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۲:۰۸:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۲، ۱۹:۵۹:۳۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۵:۵۲:۵۹ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط sooofar - ۱۳۹۳/۱۲/۳، ۱۹:۲۷:۰۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱۲/۴، ۱۰:۲۰:۱۸ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۰۴:۲۸:۵۰ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۲:۱۰:۱۷ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۱۹:۴۴ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط shila30 - ۱۳۹۴/۱/۱۰، ۱۳:۴۰:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۱:۴۵:۳۵ صبح
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۷/۲۹، ۱۵:۰۶:۲۱ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط ashpazkhanoom - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۱۵:۴۸ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۵، ۱۲:۲۵:۲۳ عصر
RE: سیستم تیکت - TicketSystem - توسط firstboy000 - ۱۳۹۵/۲/۱۸، ۱۱:۵۰:۰۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان