۱۳۹۳/۸/۴، ۱۸:۱۰:۱۳ عصر
درود
عالیست
فقط یه مشکل
وقتی تیکت میفرستن یا پاسخ میدم هیچ پیغامی نشون نمیده که به تیکت جواب داده شده
میشه کاری کرد حالت اخطار یا پیام بیاد که یک تیکت نخوانده دارید
؟؟؟؟؟
عالیست
فقط یه مشکل
وقتی تیکت میفرستن یا پاسخ میدم هیچ پیغامی نشون نمیده که به تیکت جواب داده شده
میشه کاری کرد حالت اخطار یا پیام بیاد که یک تیکت نخوانده دارید
؟؟؟؟؟


