۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۵:۳۷ عصر
(۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۲:۵۰ عصر)firstboy000 نوشته است: اولیه اسم دیتابیس
دومیه یوزر دیتابیس
سومیه که پسورده و نمایش نمیده باید خودتون وارد کنید که بلدید
چهارمیه آدرس سرور دیتابیسه
من انجوری وارد میکنم ولی باز قبول نمیکنه
|
مشکل در دیتابیس در نصب
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۲:۰۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۳:۳۳ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۸:۲۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۲:۵۰ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۵:۳۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۴۰:۲۵ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۴۲:۱۵ عصر
|