۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۸:۲۷ عصر
(۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۳:۳۳ عصر)firstboy000 نوشته است: به سرور دیتابیستون توجه کنید.قطعا لوکال هاست نیست.تو جایی که میسازید سرورش رو مشخص میکنه.
این مشخصات بهم میده بعد از ساختش
|
مشکل در دیتابیس در نصب
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۲:۰۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۳:۳۳ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۲۸:۲۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۲:۵۰ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۳۵:۳۷ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۴۰:۲۵ عصر
RE: مشکل در دیتابیس در نصب - توسط MBAYAT - ۱۳۹۳/۸/۲، ۱۲:۴۲:۱۵ عصر
|