۱۳۹۳/۶/۲۶، ۱۶:۲۶:۲۱ عصر
سلام
ممنون به خاطر پاسخهاتون
این هاست هم مال آلمان هستش به هرحال آلمان از آمریکا بهتره سعتش و هاست ایران هم پهنای باند کمی داره و به نظر خودم آلمان بهترین گزینه هستش
ممنون به خاطر پاسخهاتون
این هاست هم مال آلمان هستش به هرحال آلمان از آمریکا بهتره سعتش و هاست ایران هم پهنای باند کمی داره و به نظر خودم آلمان بهترین گزینه هستش


