۱۳۹۳/۱/۲۵، ۱۷:۵۷:۱۴ عصر
شما ابندا پارسی ساز خود را تغییر بدید سپس در این مرجع تاپیک بزنید .
* بسته شد .
در صورت تغییر پارسی ساز میتونید پ.خ بدید تا تاپیک رو باز کنم .
* بسته شد .
در صورت تغییر پارسی ساز میتونید پ.خ بدید تا تاپیک رو باز کنم .


