۱۳۹۳/۱/۲۱، ۰۱:۵۳:۳۳ صبح
سلام دوستان
بنده هم همین مشکل رو دارم و وقتی اواتار متحرک میزارم آواتارم دیگه متحرک نیست و طبق اعلام این دوستمون تیکت زدم و گفتن باید با پشتیبانی اسکریپت مطرح کنید.
دوستان لطفا راهنمایی کنید.
سپاس.
بنده هم همین مشکل رو دارم و وقتی اواتار متحرک میزارم آواتارم دیگه متحرک نیست و طبق اعلام این دوستمون تیکت زدم و گفتن باید با پشتیبانی اسکریپت مطرح کنید.
دوستان لطفا راهنمایی کنید.
سپاس.



![[تصویر: 76041528073893930429.gif]](http://8pic.ir/images/76041528073893930429.gif)