۱۳۹۲/۱۲/۲۸، ۱۲:۳۰:۵۷ عصر
دوست عزیز لطفا علکی تایپیک های تکراری نزنید یکبار تایپیک دادین کافی بود.اگه کسی بخواد حتما با همون یه تایپیک میاد
http://community.mybbiran.com/thread-159...#pid123642
http://community.mybbiran.com/thread-159...#pid123642


