۱۳۹۲/۱۱/۲۳، ۱۳:۲۹:۴۱ عصر
نه بابا انقدر ها هم نا ممكن نيست ! آوردن اديتور تو صفحه اصلي و اضافه كردن كادري براي انتخاب انجمن مورد نظر براي ارسال مطلب در همان اديتور و نمايش بخشي از آخرين مطلب در بالاي صفحه اصلي . حالا نظر كاربر ها رو نخواستيم نمايش بده .
كار هر بز نيست خرمن كوفتن گاو نر مي خواهد و مرد كهن


