۱۳۹۲/۱۱/۲۳، ۱۲:۴۷:۲۷ عصر
سلام ببخشيد به نظرم بايد اصلاح كنم . در واقع منظور من اينه كه پلاگيني باشه كه در قسمت موضوع جديد بشه انجمن مورد نظر براي انتشار اون موضوع رو تو همون صفحه كه موضوع مي نويسيم انتخاب كنيم . اينجوري بهتره . منظور من اينه كه ما يك دكمه ارسال موضوع جديد گوشه صفحه قرار بديم و با همون دكمه موضوع جديد ايجاد و در انجمن مورد نظر نويسنده به نمايش در بياد .
اگه بشه كادر ويرايشگر تو صفحه اصلي باز باشه و كاربر بتونه مستقيم با انتخاب انجمن مورد نظرش مطلب ارسال كنه و آخرين مطلب ارسالي هم تو صفحه اصلي به نمايش در بياد و بقيه هم بتونن نظر بدن درباره همون مطلب كه ديگه ميشه معركه ، انجمن تبديل ميشه به تويتر ! ( فكر كنم اين مورد با طراحي يك قالب ويژه تحقق پيدا كنه )
ماي بي بي در آينده بايد بتونه با شبكه هاي اجتماعي رقابت كنه وگرنه ممكنه تو اين رقابت جا بمونه .
اگه بشه كادر ويرايشگر تو صفحه اصلي باز باشه و كاربر بتونه مستقيم با انتخاب انجمن مورد نظرش مطلب ارسال كنه و آخرين مطلب ارسالي هم تو صفحه اصلي به نمايش در بياد و بقيه هم بتونن نظر بدن درباره همون مطلب كه ديگه ميشه معركه ، انجمن تبديل ميشه به تويتر ! ( فكر كنم اين مورد با طراحي يك قالب ويژه تحقق پيدا كنه )
ماي بي بي در آينده بايد بتونه با شبكه هاي اجتماعي رقابت كنه وگرنه ممكنه تو اين رقابت جا بمونه .
كار هر بز نيست خرمن كوفتن گاو نر مي خواهد و مرد كهن


